Thursday, January 7, 2010

why ???

nape ngn aku nih ??..hmm aq realize start buka skola en ..pale otak aq nih asyik dok t'igt kat barua yg pernah sakitkan hati aq yg wat aq benci gila kat dia smp skunk !.padahal aq sronok cz dia da tak skola situ .Td pon kat skola ntah cam ne aq bley p tanya pasal dia kat classmate aq . ciah

aku : ciah **** dah pindah da ap ?
ciah : yep ..lama da eh . Hang xtaw ka ?
aku : aq mna ambik taw pasal dia daa ..meluat !*dah meluat tp amek taw gak hadooi
ciah : emm tu la nuh ..ari tu aq nmpak ada lori . My amek barang la kot
aku : ouu .. *pastu dayah my
dayah : ari tu aq p knduri sepupu dia .
aku : cana hang bley kena .
dayah : ala dekat ja ngn area umah aq *kpg seberang tasek ..
aku : ouu ..meriah ?
dayah : meriah la .Nama pon kenduri ..ap la hang nih ..haha
aku :* tahan malu ..ade kenduri yg tak meriah pa ?
dayah : kenduri pa ?
aku: kenduri arwah ...
btoi kan ?.. :D

pas merapu2 .aku buka topik pasal beg skola . Act aq nak beli beg baru tapi tgh kumpol duit and tgh survey kedai *macam nak buka kedai beg la plak . Ap2 pon aq nak gak beg colour ungu/hitam
and ade corak yg simple but nice look .Ye la tahon depan tak merasa da nak galas beg skola nih . So, tahon ni je la nak b'gaya sakan pon he2 :)p
Bajet aq plak dalam rm35 ++ . Harap2 dapat ..