Wednesday, March 24, 2010

terharu :)



syarat2 selepas menerima award ini :

1.Thank & link the person that gave you the award
2. pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic
3. Contact said Blogs and let them know they've won the award
4. State 7 things about yourself.
Ehem2 ,thanx to kak ciah yang bagi award ni kat hana. Alhamdulillah syukur kehadrat Ilahi kerana dinobatkan sebagai BEAUTIFUL BLOGGER . Jutaan terima kasih saya tujukan khas utk ma and abah yang tak henti2 untuk menyokong saya . Tak lupa juga kepada kawan2 terhebat saya hafeez, tra ,ana , farah , atiey yang sentiasa memberi semangat dan motivasi utk saya ..Award ini untuk anda semua .. whee :D ops terlebey sudaa. wat macam menang ABPBH uh ..
1. Big thanks to tra. ana. farah. atiey yg selalu wat aq happy :)
2. pass this award to ..
- hafeez
- ana
- farah
- kak ciah
- izzaty
- c's syaz
3. sapa nak2 award nih ,u juz copy jer k ?
4. 7 perkara pasal aku :
1- gila2
2- simple
3- kuat berangan
4- tak lawa macam u..
5- obses purple colour
6- kuat makang ;p
7- ic number : 930930-14-****