Saturday, April 3, 2010

alahai :"(

hari nih berlangsung nya hari sukan smkbtm buat kali ke-5 . huh ad gaya jadi mc ak ? emm tahon ni aku attend as pemegang sepanduk utk umah sukan yang paling aku cintai MERAH . As ussual pebarisan mest maw mari punya en ? So, dua hari b4 start sport day aku(pegang sepandok) , syed(pegeng bendera) ngan mie(maskot) perah otak n sama2 sumbang idea cana nak buat yg gempak punya .
idea aku :
1) manila kad + reben kat kepala
2) tali kasot merah
3) tudung hitam

idea syed :
1) buat tangan besar
2) pom2
3) kotak no 1
idea mie:
....
...
...

hehe mie ade gak bg idea tapi sama ja ngan syed . tup tap tup tap syukur apa yang kami plan sume nye menjadi ok ? bukan mcm " tin kosong " ..bunyi lebey tapi tak da apa pon :D Kat sini juga aku nak ckp byk2 terima kasih kat my mom yang byk tlong kami *cayang mak ...so,time upacara penutup cikgu enounce juara pebarisan ..jeng3 dapat kat umah biru . :( . Bohong la kalau tak rasa hampeh and sedey en ? maybe nasib tak menyebelahi umah merah . never mind . Next year ade gi tapi aku xde arr pandai2 hampa la.
mie maskot

p/s : sure syed and mie frust menoggeng punya ! xpa syed janji hang da lepaskan geram hang tuh ..lepas geram ?? hmm ...