Friday, April 16, 2010

tak tik murahan...

0174438474

hmm maybe budak laki zaman sekarang nih da tak da cara lain kot utk ngorat or ayat pompuan ?just now , i've got msg from unknown people*betol ke ?hentam ja la ...

(unknown) :Askum..sham ni aku zul,aku pkai n0 ni sekarang..ap2 msg aku k.
me : *dengan tegas aku balas ngan kredit b'bekalkan 3 sen ja aku bukan sham !
(unknown) : Ni sapa ?yke ..jap nak tgk *then aku senyap arr tak da kdt maa ..kalau ada pon aku xbalas ,malas maw layan !
(unknown) : Oppss sori slp htq.jgn mrh ye ..ni sape ? *hmm tanpa segan silu dia balas lagi ..gedik sunggoh mamat sekor nih
(unknown) : Nma ap awk ?? tap member bg n0 ni kat sy..sy tny mber dia kata btl r .

ap2 ja la weyh .so, aku decide nak post no dy kat blog nih. Selalu laki ja kan yg wat keja ni kat pompuan ? hmm sekarang aku ubah pompuan plak wat kat laki !fair what ? Sape2 yang SOLO kalau anda kesunyian just amek k ?

p/s : hmm ..tak pon ad somebody yang nak test aku nih ....what ever lah . yg penting aku tak layan en ?