Monday, April 19, 2010

visit my mak long :)

Oh Gosh ! Elok lepas aku bagi salam , ma aku ajak pergi tgk mak long *kakak ma kat Hospital Kepala Batas ~~ uiih sabar ye ma bagi along tgk lauk and pekena nasi dulu lapar nih . huhu ;p . And this was first time ma aku nak drive pergi kepala batas selain dari pergi Bukit Mertajam and Kulim . Kepala aku nih da fikir macam2 daa perasaan pon mula b'campo baur . Mana tak nya , ma aku nih kalau atas highway dia memang sopan santon sikit . Tapi kalau driver len slack sikit ja , mula la dia nak maki hamon . Ok2 then, aku tukar baju uniform pastu mandi da siap sume teros makan . Kami mulakan perjalanan kol 4.30 ptg . Huh , start tol Bkt Tambun ma da bising da sbb ada Chinese girl nih tba2 stop kat lorong tol ..aku wat dono ja maleyh nak layan bebel dia hehe :) bingit tawuk,,aku just relax kan dia spaya jangan panik . Ma aku ni bukan ap , dia jd cam nih sbb time dia ikot cek abang dia * abah ku ,sana sini dia langsong tak endah or mark jalan . So, sekarang dia kena pegi sendiri sbb abah aku outstation . Hm 2 laa blagak queen lagi org suruh ikot tu ad makna la . Bukan ikot saja2 haha (^^,) Ni pon kira ok sebab aku ada . Kalau aku tak follow hmm tak taw la camna. Act, banyak lagi ma bebel tapi kalau nak text suma aku rasa 5 paragraph blom tentu cukup . huhu .. aku as her guider yg dudok kat sebelah utk kasi direction ke H.KB nak tak nak kena la dengar komen2 dia pasal jalan ni tak ok la jalan tu la . hmm ma ma ... Setelah menempuhi banyak traffic light and simpang2 and kona2 kol 5.30 ptg kami pon smpai . Mak long aku masok wad 3B tingkat 3 . Dia masok ni pon sebab tekanan darah dia kurang . Ma aku cakap pagi tadi dia pengsan then call ambulance teros bwa pergi hospital . So, aku, ma, anak2 and menantu2 dia sume gather la visit her . ~~ Alhamdulilh dia tak series sangat . Kami dok sana sampai kol 6.45 ptg cz waktu melawat pukul 2.00 ~ 7.00 ja . emm k I hope long cepat sihat k ?
Nama : Che Amah Bt Jamluddin
D.O.A : 19/04/2010