Wednesday, December 22, 2010

suka2 :)

Bekas kekasih saya adalah
seorang lelaki :)


Saya sedang mendengar
bunyi tv jiran yg sgt kuat.


Mungkin saya patut
kawen ! haha
:))

Saya suka
bf saya , cakap , makan , ber-blog , ber-fb
etc

Sahabat-sahabat baik saya
ana , farah , atiey dan kamu :) 


Saya tak paham

kenapa sy tak boleh kuar hang-out macam orang lain :(


Saya kehilangan
my favourite hairband , where are u syg ?? :'(


Ramai yang berkata
saya adek kepada ma :))

Makna nama saya

Cahaya Riang dan Gembira . that true !
memang sy seorang yg happy-go-lucky
:)


Di suatu tempat, seseorang sedang

merokok , ngee :p


Saya akan cuba
baiki kelemahan saya , dan jadi anak yg solehah terhadap kedua ibu bapa
InsyAllah .. amiin :)


Ayat SELAMANYA membawa maksud
never end ; forever :)


Telefon bimbit saya
nokia 3120 c , ada 3g . kamu ada ? ahakz ;)


Bila saya terjaga dari tidur
mengeliat sepuas2 nya !


Saya paling meluat apabila

org lambat reply waktu tgh texting
. watch out arr !

Pesta/Parti adalah
majlis yang sy tak brapa minat nak 'attend'


Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
kong kang , haha spesis monyet yg cute sgt~


Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
bila da ada kerja tetap and da ada hubby by my side :)


Hari ini
sy sakan ber'blog haha


Malam ini saya akan
texting wif him . maybe :/


Esok pula saya akan
online-ing or wat keje umah >.<


Saya betul-betul inginkan
$$$ yg berkepok dalam bank ..


Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
eh , aku ke nih ? napa lawa sgt ta taw ?? gurau je k .. :p


Pusat membeli-belah atau arked permainan
jarang p cz tak dak duit lagi ~


Makanan Barat atau Jepun
half ; half


Bilik yang terang atau gelap

dua2 ok saje


Makanan segera adalah
makanan paling senang nak bikin :)


Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
entah , lupa sudah


Siapa yang anda nak Tag?
untuk Blogger's lain , copy je eh.