Tuesday, December 7, 2010

ta sabar sudaa :)

Tinggal berapa jam dari sekarang aku bakal merdeka !!
Itu bermakna aku juga bakal tuntut janji yang
orang sekeliling tabur kan kepada ku , cewaah (^^,)

For me , sesape je yang keluar
ayat cam ni ---> " pas spm ok ?"
kat aku tu dah di kira janji
and aku akan ingat or buat list
supaya bila tiba masa dia nanti ,
aku nak orang tu kena tunai kan janji dia.
And kalau tak tunai kan,
aku akan tuntut sampai bila2 , jgn main2 !
bhahaha (evil laugh) .

(1)
buat appoinment dengan doktor.
janji ni by my belove mom.
cz aku ada isi lebih (bahu kanan).
sakit yang teramat bila dia berdenyut.
so ma , ingat !!

(2)
keluar hangout pergi qb wif my chienta ~ .
yang ni tak taw la nak cakap
either ma and abah approve ke tak .
tpi harap2 approve la k ?
kasihani lah anak mu ini T.T

(3)
online fb 24 hours
boleh  ke ?
ni bukan apa, abah aku la yang kuat perli
aku ni rajen sgt online (.>.^)


(4)
tido lambat ; bangun lambat
ni janji dari someone (^^,)
masa sebelum spm,  marah benar dia kat aku
bila dia dapat taw aku tido lambat err -__-

(5)
belajar drive kereta
aku selalu pujok abah
suruh ajar mandu
tpi abah wat dono je taw ?
sedeyh  @.@
aku ajak abah g stadium
ingat kan boleh ; tapi hampeh
pon lepas spm jugak ish >.<

(6)
kawen! (impossible)
-nothing to diplay-
          (^.^)

Act, banyak lagi .. aku post yang penting je ok ?
how about couple ?
yea , itu pon lepas spm nanti
tp apa2 pon aku serah
semua pada Allah swt .

Kalau ada jodoh , ada la kan ?
Kalau tak ada , apa boleh buat ?
redha je la ...