Thursday, February 24, 2011

لا اله الا الله

salam reader(s) as we all know , kita sebagai  manusia yang kerdil lagi lemah nih doa lah senjata paling 'powerful' . sebab tu الله suruh kita berdoa untuk memohon keredhaan dariNya . cakap pasal doa , doa adalah ibu segala doa . faham ? renung-renung kan yea :) berdoa tak semestinya time kita susah , let say masa nak amek exam no , no , no salah tuh . tak kira la seseorang tu berada dalam keadaan susah ke senang ke  kita WAJIB berdoa . hana harap semua dapat faham ap yang hana cuba sampai kan nih ;) 
Aku sebagai seorang hamba Mu Ya الله Ya Tuhan ku ,
hamba yang lemah. , sering lalai dan lupa mengenai tanggungjawab ku sebagai hamba Mu ..
Namun Kau masih juga memberi ku nikmat kerana Kau Maha Memberi supaya aku mensyukuri akan nikmat yang diberi dan sentiasa menadah tangan dan sujud sebagai tanda aku syukur akan nikmat dari Mu Ya Allah .
Ya الله. aku berdoa kepada Mu semoga aku sentiasa menjadi hamba Mu yang Kau kasihi . semoga aku sentiasa menjadi hamba Mu yang mengerti akan petunjuk Mu . semoga aku sentiasa menjadi hamba Mu yang cintakan akhirat . semoga aku sentiasa menjadi hamba-Mu yang tidak lalai ...
-.- أمين