Wednesday, March 30, 2011

sampai nya hati mu :(

uwaa :'( ey awak , pinjam bahu kanan awak boleh tak ? saya nak tumpang nanges jap . Sebab kan ada orang tu meluluhkan hati saya bak kaca yang dilontarkan dengan batu lalu jatuh berderai . Awat nya ni hana oih ? awat  , awat pi kawat arr . Kawan-kawan hana sedih ni sebab permintaan hana di reject :'(

Gini , kat kedai telefon (twinston) ni ada vacancy plus hana da besa keja ngn boss tu as promoter (gadis hotlink) kat jomheboh last year . Pehtu boss ni penah offer hana keja ngan dia sementara nak tunggu result spm tapi time tu hana rasa macam tak boleh plus ma abah pon tak berapa nak setuju sebab tak ada sapa nak jaga umah nih . So , nak di jadikan cerita entah macam mana abah ngan ma boleh pulok bagi 'green lite' utk hana gi mencari rezeki *cewaah aleh2 bila hana minta nak slot in vacancy tuh boss tu kata dia tak mau .

Waduhh2 , hampa betoi perasaan bila dia kata camnih "saya tak mau la kalau u mau keja sini sat saja.." Yea , memang hana nak keja situ kejap ja . Sementara nak tunggu result nak further study and hana memang nak pakai duit sangat-sangat nih . *tadi tunggu spm , ni tunngu result nak smbung blajaq plak . Hana dah boring tau dok umah , nak gak merasa makan gaji eventho gaji ciput pon cek tak kesah aih .

Nak wat guano kan ? dah orang tak mau . Kita tak boleh buat apa-apa la ----> lolz *cannot go la ayat nih . Nampak gaya, jadi housewife lagi laa ... arghhh benci ! benci ! benci !



ini olang aa , bikin wa manyak kicik ati woo .. tengok ? muka dia
ata sinyum . tapi wa tak boleh sinyum :'(

*tak pa boss , boss juai mahai ngan saya . Saya tak mau kawan boss .
Saya tak mau pi topup kat kedai boss dah .