Thursday, September 22, 2011

Finally , akhirnya , sekian lama ........

(keghairahan) ASSALAMUALAIKUM !!!!!!

SubhanAllah .. aku tak tahu nak bagi tahu macam mana perasaan aku tika ini . Bercampoq-campoq tau . Rasa macam tak percaya boleh berbloging balek . What the big suprise !!! Tengok la last entry bila ? bulan Mei kan . Punya lama aku tinggai blog ni . Kompom bersarang , berhabok , berdebu , dan banyak ber- lagi lah . For sure , aku teramat la rindu nak update blog . Rindu nak share aktiviti harian aku ngan hangpa , rindu nak share perasaan aku ngn hangpa dan lain-lain lagi , senang cerita aku RINDU ! See ? aku da kekok , serius kekok . Rasa macam freshie blogger time mula-mula bina blog nih setahun yang lalu . huhu  

Apa aku buat masa 4 bulan aku tinggal blog nih ek? telah menjadi lumrah manusia era ini , seawal umur 10 tahun pon dah ada facebook kan ? So , aku banyak habis kan masa kat menatang tu lah . Online , online dan terus online sampai naik muak . Serius MUAK ! Sekarang aku dah kurang kan online . Alhamduillah .. berjaya jugak aku 'decrease' diulangi 'decrease' salah satu habit buang masa aku tuh . Act , aku belum ready lagi nak 'stop' sebab tu aku decrease dulu . Gila ko , terus nak stop macam tu je . Susah kot .. dah macam kempen nak kurang kan tabiat merokok plak kan . ngee :D

Baru semalam aku sembang ngan kawan-kawan pasal blog nih . Then , tadi dapat call dari miss universe iaitu  Qis. Dia pon tanya jugak benda yang sama  pasai apa yang dah lama tak update nih . Caring gila dia . Luv her ! Lepas ja kami habes borak , aku terus ngadap pc nih nawaitu tu nak search pasal latar belakang Dato Steven Sim . Kenal ? ala, tokey secret recipe a.k.a bakal future husband aku tu. hehe . Tiba-tiba entah macam mana tergerak plak hati nih nak bukak blogger . Seperti mana yang hangpa semua tau , dulu kan ada kes yang melanda dunia blogger ni . Kes apa pon aku tak tau , tapi nak minta verified email apa kejadah tu la . Aku try klik sana klik sini , and lastly berjaya ! awat la dulu aku bongek sangat , benda tak susah mana pon . Lepas da berjaya tu aku pon apa lagi ,  terus la update entry nih . InsyAllah , lepas ni aku akan update dari semasa ke semasa ok .. bye ....