Sunday, October 2, 2011

1st oktober will be in my mind :'(

                           hyee cik adik manis , cik abg masam .. aku nak story cerita semalam ni ....

# got text from him ..

him : Nak kuar ka x ?
me : jap eh , tunggu ma balek .
him : okengg , kalau lewat sangat bie pi sowang jelor ... kang kamu nak balek awal lagi ..
me : yea , hana pon ingat camtu gak . sian plak kat bie kang nk kena rushing ..

Dah2 la tu hehe ..macam tu la kami bila nak keluar . Macam main tarik-tarik tali , hati masing-masing nak keluar tapi teragak-agak. Punca nya aku la huhu Yea la , mana tak nya aku ni perempuan dan masih di bawah jagaan dan pengawasan kedua orang tua aku so , apa-apa kena la minta 'green lite' dari depa dulu .

Then , selang beberapa minit ma pon balek . Aku biar ma duduk dulu kat sofa bagi ma hilang rasa letih dan penat dia . Agak-agak dah ok aku pon apa lagi , dengan lafaz Bismillah cuba minta izin ma . Ma approved tapi kali ni lain sikit . Nak tau apa ? ma suruh bawa Wawa sekali .

Pasal nak cepat aku terus tanya Wawa .. then dengan nada cute dia cakap 'nak ! nak ikot ..' huhu . Kami siap-siap sementara nak tunggu encik bf datang . Motif utama keluar ni bukan lah untuk berdating yea yea yea .. motif utama nya ialah nak teman dia cari barang-barang untuk dibawa ke CIAST yakni tempat untuk dia berkursus sebagai tenaga pengajar nanti .

And and also can be our last meet la sebelum dia pergi berjuang selama 9 bulan di Shah Alam tu . Enough ! kang aku nangis kang haa ..

Dipendekkan cerita , aku happy sangat sangat sangat semalam. First , sebab ma faham then approve aku keluar . Second ,  suka tengok dia layan Wawa . Terserlah sifat penyayang dia :') ternyata dia ni memang suka budak-budak . Third , i'd got bitrhday present from him .

Adoidoi , al-kesah nya masa kat Jusco time tengah cari kasut kulit hitam kat butik Camel Active la . Yang best nya aku yang pilih , then dia pon berkenan pattern tu . Beli ! then dia ajak aku pi site female punya . Ada satu pattern kasut ni , simple sangat . Aku suka , dia pon suka . Tapi bila tengok harga perghh ! memang aku tak kan boleh beli kot . Sebab nya 'murah ' sangaattt ...

Him : kasut saiz apa ? 4 ? 5 ? 6? # sambil pegang kasut tu .
Me : saiz 5 ..

Lepas tu terus dia suruh staf kat situ ambil saiz yang aku bagi tau tadi . Ya Allah , rupa nya dia nak beli . Aku sempat cubit perut dia suruh staf tu tak payah ambil . Dia wat tak peduli . Dia suruh aku diam . Aku begging , aku tak mau . Tapi tu la , dia wat deek ja . haihh .. neway , dia cakap kasut tu as a birthday present aku . Terima kasih sangat sangat bie .....


wawa pon follow ....


dia pesan .. simpan kasut ni untuk dipakai time raya haji.huhu