Friday, October 14, 2011

Encik Kacang Bercuti :))


Hyep , oke saje nak buat ramai sikit malam ni . Sambil aku dok karang ni , sambil aku layan Mega Movie yang selalu ada pada hari Jumaat di TV3 . acey , tolong promote plak kan . 

Untuk yang ke-3 kali kalau tak silap , aku tengok cerita nih . Sampai boleh hafal sikit dialog dia . hehe . Aku tau tak semua minat Mr.Bean ni kan  ? tapi aku tak peduli , sebab aku minat sangat-sangat kat dia . Eventho , lawak dia lawak yang teraaammat la bodoh , cakap sepatah haram pon tak faham tapi aku suka . 

Tapi kalau tengok cerita ini dengan penuh penghayatan , kita dapat tengok dimana kesungguhan dia untuk sampai ke tempat percutian yang sangat-sangat dia impikan iaitu Cannes . Tara nak sampai Cannes , banyak jugak la dugaan yang dia tempuh . 

Aku tengok pon naik sempot . Macam-macam sangat yang jadi . Menyampah pon ada huhu . Ok lah , nak sambung tengok and texting wif my hunn bie .. nunytee :)