Friday, October 28, 2011

Saya rajin ; saya buat (day 2 )

Assalamualaikum :)

Question  2 | your favourite movie ?

Hmm , lepas lagu movie plak . Pasal movie lagi la aku curang pasal aku ni boleh dikatakan dalam sehari aku boleh spend time tengok tv  dalam purata 10 jam . huhh macam tak percaya ja . Tidoq mau 8 jam . Baby girl need her beauty sleep u know . ihhik . Yang lain-lain tu berfesbie ,  buat kerja rumah sume lah .

1)      2Fast and 2furious – ni gara-gara adik bujang aku , Najmi . Sebab dia aku tengok cerita ni . And and and yang paling best hero dia handsome babe , Paul Walker . Tak tidoq malam
kalau bayang muka dia . 

2)      Guzaarish – cerita ni plak kalau tengok dengan penuh penghayatan tanpa ada apa-apa gangguan means concenterate habis laa memang air mata korang kompom leleh .  Sedih sangat . Alkisah aku boleh tengok cerita ni plak , thru astro fiesta channel 100 . Berulang-ulang kali tengok tanpa jemu . Hero heroin dia pon best , Aiswarya Rai and Hrithik Roshan . Nak cerita panjang lebar memang tak la .SINOPSIS untuk maklumat lanjut . ehe


3)      Mr & Mrs Smith–  gempak seyh movie nih . Thanx astro sebab perkenalkan aku dengan movie .  Semua ada . Aksi ada , romantic ada , lawak ada , ehemm2 pon ada . Pokok nya dalam pecungg pecungg , gedebak-gedebik-gedebuk ada moral dia . 


4)      I’m Not Single – Seriously tak pernah jemu langsung  tengok movie ni eventho astro direct dok ulang tayang kan . Biar beratus -ribu  kali pon . Aku akan tenggek atas sofa tengok cerita nih . Maybe sebab ada husband aku kot , Farid Kamil . Romantik habis dia dalam movie nih . 


5)      The God Must Be Crazy – Hahahahahaha tengok poster je dah buat aku  ketawa . Start tengok cerita ni masa aku umur 6 tahun kalau tak silap . Tapi masa tu aku tengok tanpa ada apa-apa perasaan . Tang sence lawak habis aku diam , membingung .  Sepatut nya kena ketawa sampai cramp perut . Itu dulu , bukan sekarang . Ehe . Tadi masa aku saja2 beryoutubie taip movie title ni tuptup ada . Tak terlintas plak nak download . Nanti la ada masa aku donlod eh .


Huhh , nak list lagi tapi tapi tapi aku tak tau nak letak movie apa lagi . Yang kat atas ni kira top rates la . Oke , itu saje lah . Bersambung ..

 #cewaah dah macam drama bersiri plop ..