Friday, November 18, 2011

We will miss you :')

Assalamualaikum ..

Jumaat-November 17 , 2011  merupakan hari terakhir sesi persekolahan 2011 seperti yang dah sedia maklom . Kira esok nya budak-budak sekolah dah start cuti la selama lebih kurang sebulan lebih kot . Cukup lah cerita pasal cuti ni sebab aku dapat rasa yang aku bakal menanggung kebosanan tahap melampau . Kerja ? memang tak la  . Lagi pon sebulan ja . Ada ka yang nak amik ? hmm -.-' jadi surirumah la nampak gaya nya .

Bukan tu yang aku nak story sebenar nya yea . Tu Muqaddimah je . ihiik . Actually , motif utama yang aku nak post ialah hari ni jugak merupakan hari terakhir kawan seperjuangan yang baru nak rapat bersekolah di Smk Simpang Empat ni . Dia bakal meneruskan pembelajaran masih di Tingkatan 6 tapi di sekolah lain iaitu di Smk Tun Syed Sheikh Barakbah . Hmm maybe dia ada sebab-sebab tertentu kenapa dia nak pindah ke situ .

# dari tadi dok 'dia' ja kan . Lupa kasi tau nama . Sorry n_n

Dia yang aku maksudkan ialah Nursyazleen # leen sorry kalau salah eja nama hang . Apa yang aku boleh bagitau selama berkawan dengan dia eventho tak sampai setahun , dia ni seorang yang saangaat rajin # kembang sudaa leen huhu . Serius , dia rajin . Suka berkawan dengan dia sebab dia ni jugak seorang yang ceria plus otak pon gila-gila . Aku paling suka tengok tulisan dia . Maybe orang lain tengok nampak macam tak kemas plus dia sendiri mengaku haha tapi I like ! Aku pernah try pegang pen cara dia konon-konon nak tulisan macam tu tapi tidak berjaya :'( Nampak gaya Leen sorang je la yang boleh buat tulisan macam tu  .

So, tadi orang yang paling sedih sampai menitiskan air mata lepas tu hidung merah macam badut is Syahirah Nasir , junior kami yang sangat la rapat . Bukan dia je Anis Annura pon sama . Dia ni plak kawan baik aku dan Leen . Si Syahira tu siap suruh aku pujuk si Leen lagi supaya jangan pindah . Adoi laa, sayang betul dia kat Leen kan . Aku pujuk dia tadi . Banyak jugak la ayat-ayat manis yang aku lontar kan kat dia . Huhu . Then , bila time nak balik tadi semua pakat bersalam-salaman la dengan Leen . Ni part paling menyayat hati . Awal pagi bukan main ceria lagi siap bergelak bagai then sesudah je bersalam , merambu je ayaq mata dia :'(

Leen a.k.a mata duitan n_n

Leen , bila dah ada kat sekolah baru nanti jangan lupa kami yea .
Rajin-rajin la contact .
Lepas ni , tak da dah la orang yang nak share pasal blog kan ?
We gonna miss you ..
Good luck , may your life filled with love and joy