Thursday, February 25, 2010

kesibukan :((

Makin hari makin dekat !

hai ...mak aii lama gak la aku tak uodate blog ni en ? start cuti sampai la hari ini . Act banyak aku nak story time cuti ari tuh and sebelom2 nih tapi memandangkan banyak sangat halangan :( so tak dapet den nak update blog nih huhu tak pe InsyaAllah ada masa aku update laaa .. Aku pun da mula perasaan kebelakangan aku dah mula busy. Busy ap ?buzy la kak nak spm dek ... antara petunjuk awal :
- jarang online
- sebok ngan kelas tambahan
- buzy dengan homework
- jarang tengok tv
emm tu je la yang aku perasan pon semenjak dua menjak nih .. : maybe aura spm nak mai da kot and aku pon baru sedar diri . hehe :D sebelom ni dok honeymoon gi .Haddoooii Aku harap aku dapat maintain sebok macam ni sebab kalau tak, aku mesti hanyut . Sebok sangat sekarang nih ! hampa tengok k ?
Isnin ~ 4.30 ptg -6.30 ptg tuisyen
selas ~ 4.00 ptg - 6.00 ptg kelas tambahan(sains)
rabu ~ 4.30 ptg - 6.30 ptg tuisyen
khamis ~ 4.30 ptg - 6.30 ptg tusyen
jumaat ~ 2.30 ptg - 4.30 ptg kelas tambahan(matematik)
sabtu ~ 10.30 pg - 12.30 tgh/h kelas tambahan(BI)

tengok le buzy ke tak ? huhu tapi tak apa untuk setahon ja pon .Tak lama mana eh *sja xlama .. hahaha :))
hopefully walaupon aku da jarang update hampa2 semua teroskan follow aku k ?
ala .. banyak cerita lama .. baca jaa . heee :p.. k papai