Thursday, February 25, 2010

tak sangka !

hoh merentas desa lagi . Hari ini betol2 punya merentas desa .. geng pompuan kelas 1 (form 4 & 5) belepas pada pukul 9.15 . Dengar ja siren suma pakat lari . Huhu ..aku plan ngan ana 1st step slow jog jaa ..baru mula da mengah weyh ..Awat tak mengah sebelom lari minum air . Bila lari ja berkocak2 air dalam perot nih . Adeyh ... sat2 lari sat2 jalan . Gila pa ngan air penoh dalam perot nih nak lari lain la kalau orang yang tahan macam memba aku yang memang dari dulu kuat lari farah and fara . Depa da tinggal jauh daa ..lari punya lari ana tinggal aku :( sebab dia tu nak pulon untuk umah biru hehe .. gurau2 aku yang soh dia tinggal sebab aku memang tak larat sangat . Kalau ikot aku alamatnya merentas desa ni sampai malam la *mustahil la. Semangat aku mula naik bila aku tengok seseorang yang aku -___- my -__- dia nampak aku then, dia stop jap . sempat la borak ckit sambil hidong nih kembang kempis . (0)(0) <-hidung kembang . Pastu agak da lama sangat jalan aku ajak dia lari . *unknown voice says seiring dan selari . Aku tak tengok belakang da . malas ! hee :D suddenly aku pancit juga akhirnya . sekali lagi aku soh blah dulu . huuii soh lari ..sup sap lesap teros dari pandangan mata . Hmmm aku keseorangan kembali ..tak kesah la . Nak ringkas kan cerita , da masok sekolah so berakhirla larian merentas desa aku buat kali terakhir . Next year no more merentas desa :( sure rindu . ok2 sambung ,aku da tak larat .aku da gelap mata sangat nih. elok aku langkah kaki dalam kelas 5akaun bup jatoh . Then aku da tak sedar ap . taw2 ada dalam hospital .hospital ?hee tak da la dalam bilik kesihatan membe baik !farah and fara yang angkat aku .thanx both of u. Hoho aku bukan pengsan taw aku hampir2 nak pengsan . Seumur hidop aku tak pernah macam nih ! yang syoknya depa cerita,masa aku rebah ana fara and farah ingat aku main2 . awt tak main2 memang aku suka main2 ngan depa tapi kali nih aku tak main2 .Siries aku penat sangat . Aku dok sat ja pon .berkuap la ... tak tahan . then, lepak2 dalam kelas *habis 1 botol air aku minum pastu teman tira p surau . Pas2 depa2 sume dok bawah foyer . Tup tap kena p dewan untuk penyampaian hadiah . then kol 12 tgh/h balik !