Friday, March 5, 2010

happy befday :)

h APPy BIrThdAy To yoU
ari nih befday dia .So, membe2 dia plan nak baling tepong la baling telor la. besa la adat budak btm asal dapat taw befday membe je mesti ade something yang diorang nak buat . Tadi, balik sekolah kami da get ready kat bus stop . dia datang dengan muka takot and berjaga2 . Elok dia datang aku pon bagi present kat dia . huu :)p
m : nape ?
h : ni mesti ade ap2 ..
m : mana ad ap2 ...
h : dia tak da la ...yang mad anas suma tuh
m : hmm tak taw la . haha
h : mampoih2 ...
act , aku bawa tepong dari umah . Aku yang rasmi baling tepong dulu. Syok ouh tak penah aku rasa moment cam nih . Rasa cam budak2 pon ade gak ..adeyh . then , depa pon mula baling kat dia . Yang best mad anas ar .. hampa bayangkan satu packet tepong dia bagi atas pala bdak befday nih ! sian aku tengok mandi tepong la kamu .. haha . :)) btw ,
~ i'll miss this moment forever ~