Wednesday, March 17, 2010

kawen2 ..

13/3
kol 5 ptg aku kena gerak gi umah ana ..4 what ?. hmm mama dia da book aku,farah,atiey,tra utk tlong2 ckit . Huh , meriah*dengan relative dohh walaupon belom hari kenduri yang betol2 pny . Teringat plak kat kmpong akuh .. huh rindu2 . u know what ? ni first time aku datang tlong2 kat umah membe utk kenduri kawen ..b4 nih ade gak tapi umah sedara . ok2 , smpai ja mak di asoh makan nasi lemak dulu .. emm nyam2 . Ngup ngap .. kami da dapat tugasan hmm jeng2 kami kena wat dadih . Semua ni atas pertolongan kak tra yang memang pandai masak dadih . actually tak susah pon . hee ~~
masak dadih kacau by farah
14/3
haha .. hari yang dinanti2 suda pon tiba . Huh excited u . tau tak aku bangun pukol brape ? kol 8.00 am . hehe .. siap sume dalam kol 9.15 aku pon gerak . Adek pengantin tak siap gi .,
aku : wey hang tak siap gi ?.
ana : nak siap cana ? banyak keja gi ?
aku : sian .macam orang tak terurus da ..haha :D
ana : hang taw tak pa ..

siries sian aku tengok dia time tuh .nampak letih sangat .!besa la .. nma pon kenduri d'umah sendiri camni lah ..hmm nak tak nak ..kena gak wat keje .. I'm still waiting farah and atiey ..mana hampa weyh ?.mase tunggu ,,depa da ade kat lwa ... huhu comey2 membe aku nih ! aku pon jempot depa masok ... Tunggu maya ngan nieya plak ... dalam kol 10.30 2 depa sampai ...Ok ..da settle sume ngan adek pengntin pon da siap , kami mulakan operasi a.tolong bagi bunga telor gula2 and dadih ..port aku ngan atiey kat mak pengantin . Yang len port teak tetap he2 :D Waluapon letih tapi enjoy la ....k lah aku da kering idea nih hampa tengok je la pix yang kami snap! *nanti kau post gambar yang snap oleh pak cik photography ..lawa siot


selamat pengantin baru hari & nita