Saturday, May 14, 2011

where is my way ????

http://1.bp.blogspot.com/_QdESSzmVmNc/TTk3oUymkWI/AAAAAAAAAEg/CdS4k5NYnes/s400/buntu.jpg
.... konon buntu macam aku la nih :P

Tika dan saat ini aku masih lagi buntu dan risau memikirkan
dimana tempat , dan haluan aku untuk melanjutkan pelajaran ke peringkat yang lebih baik  .
Serious , aku masih lagi tercari-cari dan meraba-raba macam orang buta hilang tongkat .
Boleh dikatakan setiap hari aku tekun dan asyik memikir kan masalah yang sama .

DI MANA? BILA? KE MANA AKU NAK SAMBUNG BELAJAR ?
Orang lain sibuk dok memberi nasihat ,semangat dan kata-kata perangsang kepada ku
..
"ala , ada ja tempat hang .. "
"InsyAllah , boleh pi sambung punye lah .. "
"mesti dapat sambung belajar punye.."
Terima kasih semua , tapi kata-kata ni belum boleh lagi dapat meredakan keserabotan otak aku.

Macam mana dengan Tingkatan 6 ?
MasyAllah payah nya nak ulas pasal nih , sebab nya aku langsong tak ada hati nak sambung form6.
Tapi pada masa yang sama , aku juga rasa serba salah sebab ma nak sangat aku further form6.

AKU BUNTU , AKU RISAU , AKU RESAH !
Keadaan semakin hari ; semakin complex ; semakin keruh .
Hanya waktu aku tidur je yang boleh rasa tenang pon zZz.


Ya Allah , aku mohon petunjuk dan hidayah Mu Ya Allah ,
Kau permudahkan lah jalan dan urusan hidup hamba Mu ini untuk menempuh hari-hari yang mendatang ..
Kuat kan lah iman ku , tabah kan lah hati ku , ... aminn