Saturday, November 5, 2011

Hikmatullah -.-

Assalamualaikum ..

Masa berganti masa , hari berganti hari kita selalu dihimpit dengan perkara yang kadang kala membuat kan kita tekanan dan ada kala nya membuat kita gembira yang amat . 

Yea , past few days macam-macam benda jadi kat aku . Sehinggakan aku mengalami kemunguran yang agak teruk jugak la . Pantang duduk sorang-sorang , cepat je air mata ni mengalir . Tu tanda nya aku tension sangat . Enough !

Aku tahu ni adalah dugaan dari Allah untuk hambaNya . Makna nya Allah sayang kan aku  .  Dengan cara macam ni lah untuk aku terus ingat pada Dia . Then , otomatik aku akan berdoa untuk memohon keredhaan dan jalan yang terbaik dari Nya -.-'

Aku setuju dengan kata-kata ni ..
" perasaan manusia pon macam roda jugak , hari ni kita sedih .. esok kita happy "

Yea , apa yang aku boleh kata kan disini , sekarang perasaan aku kembali pulih means happy macam selalu lah . Tak nangis-nangis dah , tension-tension dah . 

Mungkin ada hikmah dari Nya  .. amiin :’)