Wednesday, November 16, 2011

Saya rajin ; saya buat (day 4)

 Assalamualaikum .. selamat pagi

# hari ni skip sekolah pasal aku tak berapa sihat . shhhuut -.-' jangan bagitau sape2 eh .

Question 4 |
Your favorite photograph of your best friend.

Excited nak jawab soalan nih n_n nak tau sebab apa ? sebab me and my bestfriends , semua nya gila bergambar . Tak kira mana penjuru , mana pelusuk WAJIB bergambar . Thanx Farah Hazwanie ♥ . Dia la paling banyak bagi sumbangan tenaga dan harta yakni kamera digital nya untuk mengabadikan kenangan kami bersama .


ni masa sukan last year kat stadium batu kawan . see ? siap baring  ..


masa kat USM . # banyak kerengga kot time nih ..


19 Mac 2011 first time dapat keluar hang-out bersama
# dalam fitting room pon boleh jadi n_n .


23 Mac 2011 , Rabu - hari nak ambil result SPM :)


cute nyee tengok pic nih . # 1 Malaysia ;)


love them much ..


purpleyish girl ..
dari kiri : Maya , saya , Atiey , Nia and Ana


aku paling suka pic nih . dunno why .


Err tak puas la , nak upload lagi ! -.- Banyak lagi picca-picca yang aku rasa aku patut upload kat sini . Serius baanyak sangat . Tapi apa kan daya , kang aku upload sume takut jari jemari hangpa tak larat nak scroll down ja . ihhik

p/s : farah oi , lama nya tak berphotog kan . Aku rindu -.-
'