Tuesday, November 15, 2011

Saya rajin ; saya buat ( day 3)

Assalamualaikum ..

Question 3 | Your idea of the perfect first date.

(.--) huhh unik giloz soalan ni . Neway , aku akan cuba jugak jawab secara tulus ikhlas eh .ecececeh . Actually , tak ada apa-apa idea pon untuk keluar dating buat pertama kali nya dulu-dulu . Ye la , mula-mula nak jumpa kan mesti la shy-shy monkey sikit plus exhausted . Tak ada nya nak plan , melainkan siap lawa-lawa ja . Senang cerita nak from head to toe semua nya perfect . Betoi tak ? kalau betoi kasi jatuh lu punya kapla ihhik n_n

(1) Plan pakai baju sama warna :)
#sayang nya aku tak buat pon masa first date dolu . Tapi , pernah sekali date untuk kali ke berapa entah kebetulan pakai baju warna sama yakni warna pink

Standard la kan . Maybe ni sedikit sebanyak membuatkan kita mahupun pihak dia ingat sampai bila-bila . Nak-nak pulak manusia yang sentimental macam aku nih .

(2) Mendaki bukit .
Tetiba boleh terkeluar idea macam ni . Memandangkan aku ni jenis suka buat aktiviti lasak , hicking , flying-fox apa semua bagai aku rasa aktiviti ni juga boleh buat untuk first date . Ye la, masa mendaki tu mesti la si girl need more attention kepada si boy kan ? and pada masa tu lah , nak tengok either si boy tu care ke tak . Contoh si girl terpele'ot kaki . Haa time tu la nak tengok si boy in action kan ? kan ? Lagi best bila sama-sama dapat sampai the top of the hill .  huhh

(3) Lepak-lepak tepi pantai .
Wallaweh serius cakap aku suka kalau ada moment macam ni . Tengok nature ciptaan Allah yang sangat la cantik dan indah ditambah plak bunyi ombak , dengan angin nya # cepat feel weih .. tenang kan ?

(4) Makan-makan
Haa aktiviti wajib la ni khhaan ? tak sah kalau keluar then tak makan-makan . Time ni la tengok siapa yang nak belanja siapa sebenarnya huhu. Bukan tu je , sambil-sambil makan tu boleh la tau apa peberet food masing-masing . Ye la , dah dok kat kedai makan buat pertama kali nya , tak kan nak sembang pasal itik ayam belakang umah tok plak kan ?


Itu saje idea yang tak seberapa dari aku . Ada sebarang komen ? tak pa , tak pa , aku tak mahu komen dari mu . Kemam je la komen tu yer ihhik . Bubyee .