Wednesday, December 28, 2011

bila nak berakhir ni .......

For sure la kan , aku dah lama tinggal aktiviti yang satu ni . Lama sangat . Yang dulu nya boleh dikatakan aku rutin la jugak . Nak tau apa ? ding ding ding ding dusshhh # bunyi drum weiih . hahaha

Confirm Friend Request .

Dulu # 7 ke 8 bulan yang lepas, kalau Log-In Facebook je benda kedua yang aku buat lepas check notification , check friend request ni lah . Kadang tu lebih dari satu then aku pon confirm secara membabi buta . Bila dok buat benda yang sama hampir setiap hari , setiap minggu tup tup tak sedar yang friend dah lebih dari 1000 .

Friends (1587)
# angka ni tak statik pon kadang terkurang , kadang terlebih

Sekarang , aku dah mula meluat sebab rupa-rupa nya friends aku ni banyak budak-budak . Yang friends request pon sama . Bila ada masa sikit , aku saje la view profile . Alahai 95'  96' 98'. Bukan sombong cuma aku rimas . Kang tah pape diorang punya update status . Ada la yang bajet hotstuff bagai .

So , bila ada friends request aku kena check dulu either bakal friend tu sebaya , tua dari aku or budak-budak . Kalau sebaya atau tua dari aku atau yang aku kenal , aku confirm . Kalau sebalik nya plak , aku tak usik . Biar kan . Tunggu la hang sampai hati aku terbuka untuk confirm ek . Kalau tak dinyatakan tahun dia lahir  , lagi senang aku buat donno je :)


sapa nak tolong aku confirm nih . -__-