Wednesday, January 4, 2012

Hai Doplo Doblas (2012) !

Assalamualaikum
Rasa nya la kan belum terlambat lagi nak ucap Selamat Tahun Baru kepada semua . Ok :) Eh ! Macam janji-janji je . Apa ek ? cuba sentuh sini ! . See ? tahun lepas aku post tahun baru on 4th of January , and tahun ni pon 4th of January jugek .

 | Di manakah aku yang kian lama menyepi?

Eleh , macam ada orang kesah je aku lama tak post kan . Aku tau la aku ni siapa . Bukan macam mereka-mereka yang feymes lagi hot tu . Dah dah dah . I'm born not to be a famous person okey ? hahahah :))

Random Update .

Ekcelli , sebelum 31-12-2011 yakni sebelum diambang New Year la . Aku ada macam-macam aktiviti . Busy sampai aku malas nak atas tarikh (update) sini .

25 Disember 2011 (Ahad)
Keluar wif my encik bf  and his friend , Bob pergi Bukit Bendera . Disebabkan hari tu Hari Krismas plus hari minggu so manusia punya la ramai . Datang dari pelusuk mana pon aku tak tau la . Masa nak 'Que' beli tiket naik train memang memerlukan kesabaran yang sangat tebal dan jitu . Alhamdulillah , time nak naik tak ada apa-apa masalah . Then , selamat sampai kat atas dengan menaiki train baru . Laju macam naik LRT . Bestt . Nyaman je kat atas tu . Sejuk dia tak la sesejuk Cameron Highland atau Genting Highland atau tempat-tempat yang sejuk selain dua tempat ni . Kat atas tu boleh la tengok pemandangan Pulau Pinang secara worldwide . ahakk tak worlwide sangat lah . Aku acah je . Dah puas berjalan , bergambar semua . Masa untuk turun pulak .

# Ohh ye , kami bergambar dengan ular . Aku dah lama kepingin . Yang best nye , dia cuba berani kan diri . Ternyata dia berani . hahaha . Hangpa patot tengok muka dia masa abang ular tu nak letak ular atas bahu kami . Geliii sampai pejam mata-mata .. n_n aku ? steady je .

Masa nak turut ni la azab sangat . Padat sangat . Sampai aku nak pitam . Entah macam mana tiba-tiba rasa macam nak tumbang . He has next to me . Jaga sungguh dia time  ni . Aku terharu :') Terima kasih banyak sayang . Abes part ni . Makan-makan kat Man cafe dekat dengan kampung beliau .

31-12-2011 (Sabtu)
Keluar dengan pemili tengok bunga api dekat dengan R&R Bagan Ajam . Masa ni baru baek demam so mood agak kureng sikit . Even demam keluar tetap keluar . Then , saja call Qis . She was at ICT Shah Alam with her boyfie . Seronok nya sambut new year tengok bunga api deboom debooom dengan kesayangan kan ? encik bf ku ? dia celebrate kat rumah ja . heehe . Bagus dari keluar merayau tak tentu hala tu :)

1-1-2012 (Ahad)
Keluar dengan family pergi Batu Feringgi pulak . Best rupa nya pantai kat situ . First time sampai . Teruk kan ? Dah dok Penang dekat 10 tahun dah .



p/s : gambar akan dipost kemudian . Wifi lembab macam siput !!!