Monday, December 5, 2011

hanya kamu .. kamu .. kamu ...

Mohamad Shawal  aku rasa dia ni lelaki yang betul-betul berjaya menambat hati aku . Macam sesetengah orang mesti akan ada seseorang yang buat dia berubah . So , bagi aku dia ni lah manusia yang berjaya mengubah sikap dalam perhubungan yang dulu nya suka main-main , cukup susah untuk setia , ego , cepat jemu . Lagi sekali aku ulang itu semua DULU . Sekarang tak lagi .

Betul apa orang cakap , kita tak boleh cakap takbur sebab satu hari nanti apa yang kita yea-yea kan tu tak menjadi atau tak diizinkan oleh Nya . Tapi aku tak ada niat untuk cakap takbur , sebetul nya aku jujur yang aku sekarang dah berubah . People must change kan ? :) 


Aku tak rasa jarak antara umur menjadi 'big deal' dalam mana-mana perhubungan . Macam kami , dia 21 tahun dan aku plak 18 tahun . Langsung tak ada apa-apa problem . Yang penting dia boleh masuk dengan cara aku , aku pon boleh masuk dengan cara dia . Hey , ingat senang ke nak cari partner yang tak sama umur then boleh 'ngam' dengan kita ? Alhamdulillah , dia macam tu . Sempoi :) 

Dan disebabkan tu lah aku jadi lebih matang . Ada ja part-part yang secara tak langsung dia suruh aku fikir panjang . Fikir untuk cari jalan penyelesaian kalau ada apa-apa masalah . Bukan nya untuk aku terus fed-up atau putus asa . Dia jugak tak lepas untuk bagi kata-kata semangat . Macam situasi aku sekarang ni yang bakal berdepan dengan STPM . Tak nafi , aku banyak kali stress . He's came as my motivator :)


Banyak lagi benda pasal dia yang nak aku coretkan disini . Tapi apa yang paling penting selain kat atas-atas ni is aku tak mau siapa-siapa ganti tempat dia . Cukup la dia sorang dalam hidup aku . Orang boleh cakap ..

si polan 1 : ala .... hang muda lagi ...nanti besok ada ramai lagi nak kat hang
si polan 2 : macam dah tak da laki lain ...


bla bla bla . terus kan cakap macam tu . Sesungguhnya aku tak marah pun . Aku cuma respon dengan senyuman sebab nya hanya aku dan Allah saja yang tahu betapa aku sayang kan dia . Aku sentiasa berdoa supaya hubungan ni diberkati oleh Nya ,berpanjangan sampai bila-bila dan hati aku sentiasa untuk dia dan begitu juga hati dia hanya untuk aku . and and and i wish that i can have a child with him . hukhukhuk n_n #kahwin dulu le ...