Monday, December 5, 2011

Sekali lagi berjauhan dengan ma ku .....

Assalamualaikum  , selamat pagi


Isnin- 5 Disember 2011
Dua benda yang jadi hari ni
First , hari ni hari jadi satu-satunya twin aku , Nurul Farhana Mohd Idris
# dah wish pukul 1 pagi semalam
Second , ma kena pergi event LIMA di Langkawi selama seminggu
repea ..pea..pea..peat seminggu babe .


So , semalam naseb baik abah outstation Ipoh
kira boleh la aku tidor bawah 'armpit' ma .
Serius , kalau abah outstation ja mesti aku amik peluang tido ngan ma .
Anak ma la kata kan . hewhew


Malam tadi , dua-dua beranak ni tak boleh tido .
bayang kan kami dok potpetpotpet sampai la pukul 3.00 pagi .
ada ja benda yang kami bual kan .


So , tadi pukul 6.00 pagi aku bangun untuk teman kan ma sebelum bertolak .
sebak weih bila salam then kiss pipi ma , ma pon kiss pipi aku balik .
even dok mamai lagi .
aku nmpak air mata bergelinang .


Hmm , jenuh la tanggung rindu lagi lepas nih
aku dah amek siap-siap baju and kain batik ma .
nak cium puas-puas sebelum tido huhu


p/s : ma siap pesan , jangan garang dengan adik-adik .. huh macam tau-tau je