Wednesday, December 21, 2011

super holiday (part 3 )

tun tun tun , tuan-tuan dan puan-puan kita akan mendarat di Port Dickson kurang 5 minit lagi . # macam betul je kan , padahal tak pernah naik flight pon :P Okey , dari Teluk Batik nak ke PD tak la jauh sangat . Ada la dalam 3 jam kot .

Rupa-rupa nya abah tak tempah lagi bilik untuk bermalam kat PD ni . So , what we gonna do ? even abah arif pasal jalan-jalan area PD , tak bermakna abah tahu which one hotel yang terbaekk untuk bermalam walaupun satu malam . Mengikut suggestion kawan abah Bayu Beach Resort ni memey terbaekk dari kandang lembu laa . Untung la ada Papago ! kalau tak da dia , kompom sesat .

Tak sia-sia ikut suggestion kawan abah , ternyata resort ni besst sangat . First , dekat sangat dengan pantai . Second , diorang sedia kan bekpes utk esok pagi . Third , bilik dia selesa sangat .

For short , PD memang AWESOME ! . Kalau tak silap masuk ni da dua kali kot aku pi PD . First , masa aku kecik-kecik dulu . Second , sekarang ni la . No wonder aku akan pergi PD lagi lepas ni , nak tau sebab apa ? hmm sebab nya aku tak dapat naik banana bot T_T . Rugi kan ? dah sampai tapi tak merasa benda alah tu .

Oh yea , kebetulan masa kami pi sana hari ahad hari yang sama untuk hari penutupan Pertunjukan Tattoo Tentera Darat (ATM) di Kem Pusasda , Port Dickson klik sini . Aku pernah tengok pertunjukan macam ni masa diorang buat kat Stadium Bukit Jalil tahun 2000 kalau tak silap .