Tuesday, December 20, 2011

super holiday (part 2 )

Masih kat Teluk Batik . Okey , bila mai malam plak . Kami ada makan malam and ada la selit-selit sikit acara macam karok , cabutan bertuah apa bagai . Sampai la ke lewat malam -__- . Then , zzzZZzz .

Esok nya plak , ahad 18 Disember . Pagi seawal jam 8.00 ada senam robik , poco-poco pon ada .

**Di manakah aku sedang ibu-ibu bapak-bapak yang lain sibuk memeluhkan ketiak masing-masing ?

Hurmm aku bersenam atas katil laa . Rugi nyaaa tak dapat join >.< Ni semua gara-gara aku tak dengar bunyi alarm . Okey , aku mengaku salah aku . Dah la , tak mau la ngomel panjang pasal ni kang aku gigit jugak laptop ni lumat selumat-lumat nya #geram punya pasal .

Then , lepas dah panas kan badan , bekpes semua masa untuk aktiviti bebas . Nak tau apa dia aktiviti bebas tu ? actually , aktiviti ni depend la either nak soping2 ke , nak lepak-lepak dalam bilik ke , nak mandi kolam ke bla bla bla ke . Dengan sebulat perut aku dan family pilih untuk mandi kolam . Bedeshhuuumm bunyi pak cik gemuk terjun kolam . hehe bukan aku eh , kalau aku lemah gemalai sikit . Turun kolam ikot tangga yang disedia kan .

Basah pi basah mai , sampai kulit pon dah bertukar warna kami decide nak check out awal , pukul 12 tgh/h . Awal sikit dari family-family lain sebab nak pergi next destination pulak ! nuunn ke POrt Dickson .

sambungan ......