Thursday, January 12, 2012

MUET ohh result (part II) ...

Okey first of all , hana bersyukur sangat ke hadrat ilahi sebab Hana tak dapat band 1 . Alhamdulillah -.-

I've got Band 2
# repeated
Band 2  !

Ohh Allah , what the heavy test You gave for me ? I cant face it T___T
Hmm macam ni la lebih kurang bila mana  nama Hana dipanggil untuk amek slip keputusan MUET tadi .

*teacher tunduk baca nama dalam list

“ Nuuurul Farhana binti Abdul Khalid ? come and get your result * tercari-cari aku

# yang  nuuurul panjang tu sebab teacher ni Cina so susah la nye tu nk sebut nama aku

*nebes gile :/ aku bangun sambil member2 lain dok  tengok  tak lepas pandang macam nak terkam aku pon ada . then pi kat meja cikgu

“ here your result  , please sign here “

* sign comey2  kat tepi nama , then  amek slip “

* nebes memuncak . jalan pi tempat duduk , tanpa bukak slip

Enough la . dah macam nak buat laporan kes  ape ntah dah ni . Macam tu la , bila dah sampai kat tempat duduk baru bukak . Yang membe2 lain dah macam cacing kerawet kepanasan kot time aku dapat result . Punya nak tau result aku ni haa .. amboih .


So sapa-sapa yang tanya  .
Aku angkat tangan "peace"  . Kalau xfaham lagi tak tau la . Aku cepuk  !

“ For those who get Band 1 or Band 2 , You’re encourage to repeat  the test again . So , come and get the form and tomorrow please bring along RM 101 . If u dont , I will get u to PK Hem “

Err . Teacher ni macam mengugut plak kan . Senang kata permintaan ni WAJIB la ! tak buat dosa , buat dapat pahala . huhuhu .

Persuade ma tadi . Alhamdulillah , ma setuju untuk bayar . Tq ma .  Tapi sebelum tu kena tarbiah habis-habisan la .  Sanggup  dengar nak ulang punya pasal . hihihi

Need to upgrade !
InsyAllah :)