Friday, January 20, 2012

baucar buku 1 malaysia kini dalam genggaman ku ..

# lama nyaa tak hupdate .. bersawang itu sudah semestinya .. fuuh fuuh .

Okey , pagi tadi kami student upper 6 kena pi tuntut baucar yang amat bernilai ni kat SMK Tun Shed Sheh Barakbah . Wait seminit , hangpa jangan ingat tuntut baucar ni macam tuntut hutang tau . Nak tuntut ni pon siap ada majlis youu . Yang dirasmikan oleh Dato' Zainal Abidin Osman . Kenai ? memang tak la kan . Ce google eh . hehehe . Then , ada la upper 6 dari SMK Mutiara Impian and upper 6 dari tuan rumah sendiri yang turut serta .

Masa tengah beratur sebelum naik pentas untuk terima baucer
sorang student pompuan SMK TSSB tegur ..
"ni yang menang pelakon wanita terbaik tu kan ?"

Terkejut 1 saat . malu 3,4,5 saat
" haha .. tu dulu laa . Sekarang tak dah .."

-___- mana tak nya , sekolah ni la jadi tuan rumah pertandingan drama sebabak yang dulu aku pernah story dalam kat blog ni haa . Ingat lagi tak ? tekan sini . Kebetulan , dia pon ada bertanding sekali kot kalau tak silap aku la .
Then , terus beratur dengan penuh sabar untuk naik ke pentas .

Pukul 12.30 tengah hari . Baucar ni selamat ada kat tangan aku .
#sempat tengok jam  . heheh

Masa turun dari pentas nak menuju tempat duduk aku plak , ada la unknown voice dok panggil "..bawang putih .. bawang putih..." hahaha .. ketawa dalam hempedu aku dibuatnya .

So now , apa nak buat dengan baucar ni ? bila nak pi supink ? hmm Wallahu'alam . Kita tunggu dan lihat saje lah ye ..