Sunday, January 29, 2012

setelah sekian lama nya ......

Terima kasih kepada Dia Yang Maha Esa ..
Sebab memberikan peluang kepada aku untuk berjumpa dengan sahabat sejati ku ..

Amboooi intro bukan main , tapi seriossa aku terharu sangat . At last dapat jugak meet dengan kawan aku yang seorang ni . Eventho sekejap , tapi bermakna sangat .

Kenapa aku nampak macam excited eh ?

Nak tau sebab apa . Sebaaaab , kami ni kawan dari form 1 tau and sekarang ni kami terpisah jauh sikit atas sebab masing-masing sambung belajar . Dia dekat Kolej Matrikulasi Pulau Pinang yang aku plak Tingkatan 6.

Alaa , KMPP bukan nye jauh sangat pon .

Yess ! memang kmpp tu tak jauh tapi yang aku cuba nak hangpa semua faham sekarang ni , kami dah tak boleh nak lepak sekali , ketawa sampai krem mulut sekali , senang ceriat apa-apa saja yang kami buat masa time sekolah dulu . Rindu weihh .. 

Alhamdulillah , even "walau jasad  kita terpisah jauh , namun hati kita selalu dekat " # up sikit lagu a..a..aishiteru please ^_^ . Farah ni still ingat aku , and she still sharing her problems with me . Aku pon macam tu jugak , ada ja benda yang aku cerita ceriti kan bersama . Sayanggg kau kaww kaww farah .

Farah Hazwanie Shafiq Chee nama diberi , orang nya bamm bamm comel sekali .. cecece berpantun pulak aku ni kan .


she's sooo loving by the way .. Ohh Astaghfirullah Hala'ziim aku lupa nk bagitau , dia bagi aku brooch . lawa seyh . Thank you yangg .. muaaah .