Monday, March 12, 2012

Quality time ...

Assalamulaikum .. kalau tak jawab dosa , kalau jawab sayang . ^_^ . Ya Allah , aku tak tahu nak describe macam mana perasaan aku semalam . Aku tersangaat la happy .

Conversation with arjuna on Friday @ 2.15 p.m
tuutt .. tutt .. tutt
Arjuna : Hello .
Me : Assalamualaikum , baru balek sembahyang ye ?
Arjuna : Ermm , tengah drive ni . lagi 5 minit call balek ok ?

After 25 minit .
tuutt .. tutt . tuutt .
Arjuna : HEllo ..
Me : haa .. nak tanya ni . Minggu ni balek tak ?
Arjuna : Ermm , tak kot . Sebab esok keja . Why ?
Me : tarak pa la .. saja tanya kot-kot balek .

err .. dah la sikit-sikit . huhu  . Perasan aku time tu neutral ja sikit pun tak kecewa mahupun sedih . ececeh :P
Then , keesokkan hari nya , Sabtu . Aku dapat mesej dari dia , and kabo berita yang buat aku rasa macam nak loncat sampai siling .

time to go back to hometown   ..  #omputeh youu

And I've been invited to join majlis cukur jambul anak menakannye , Nurin Az Zahra pada hari Ahad which is semalam la . Awww, excited tak tau nak habaq la waktu tu . Lama rasa nya tak bersua muka . Rindu nak tengok hidung dia , badan kerepeng dia .

✿  Majlis Cukur Jambul Nurin Az Zahra Bt Khairul Amilin       
Ahad , 11.03.2012 . Dia datang ambil kat rumah . Ohh rupa-rupa nyaa dia bukan balek sorang tapi dengan kawan baek dia , Bob . # bob ni kacau tau , aku ingat kan dapat la dok sebelah arjuna . hmm -__- Dipendekkan cerita masa kenduri ni semalam sempat jugak la aku sumbang tenaga basuh pinggan dan dibantu oleh sepupu arjuna , Fatina .

ayat mak njang .
          Nak jadi bakal menantu , kena la dera sikit .

Aku enjoy dengan family dia . Semua sporting siap boleh berposing sakan lagi and ada ja benda nak menyakat . # senyum sorang bila teringat mak njang menyakat .

Ohh yee , cakap pasal baby Nurin plak . Dari cute miuk dari ada rambut transform jadi botak . Comeeeyy sungguh die , badan kecik je . Baru 24 hari . Aku teringin nak dukung and pada masa sama takut . Bukan ape , baby tu lembut lagi . Almaklom la , aku ni kasar Nauzubillah . Buat nye terkehel ke apa , kes naya tau . Kalau baby tu umur sebulan lebih , aku boleh gagah la  huhuhu .

Lepas selesai makan , sembahyang Zohor  lepak -lepak dengan arjuna dan Bob jap . Time ni la kena bahan . Jenuh tahan malu kot . Yang bob sakan punya dok gelak . Pukul 6.00 ptg sudah , masa untuk aku pulang dan arjuna plak balek ke Klang . Aduuhaai , sehari ja dia kat sini . Rasa tak puas tau . Time nak balek plak , abg ipar nye hantar . Beforee turun aku salam dia . Huhu ...  Sekian

Gambar before cukur . Gambar time dah cukur ada kat arjuna tak sempat nak 'gigi biru'
ni la Fatina . Pandai tau dia goreng gitar plus sora pon sedap . Hilang penat bila dengar dia nyanyi lagu Justin bibiaq - Mistletoe . # yuna wannabe
muka penat . Penat la sangaaat .