Monday, June 11, 2012


Assalamualaikum :)

How was it babe? How was it ? Ada tegak bulu hidung tak bila tengok trailer kat atas ni ?  Tak ? Ok , gua syor kan kat lu , lu dan lu pergi tengok cerita ni sebelum terlambat . Sumpah tak rugi dowh . Serius dowh . Jangan tunggu keluar CD baru nak tengok . Lambat ! Better pergi tengok kat panggung dulu . Gua gerenti dowh tegak habes bulu-bulu yang hado . 

Ape hal kerek semacam ni?

Ok ok enuf lah ! Nampak macam orang tak pernah pergi sekolah (kurang hajo) plak bila bahasa kan macam tu kan ? Maaf kan saya yea . Huhuhu saje je nak ajuk skrip yang diguna pakai dalam movie ni . Biasa la dialog anak muda zaman sekarang kan ? By the way , i wanna say big big big thank to Mohamad Shawal sebab belanja tengok wayang hari Sabtu yang lepas .

Bila dia balik sini ...

Sabtu - He came to my house and and and kebetulan plak hari tu ma nak masak menu yang dia sendiri tak pernah masak . What was it ? what was it ? It is called Rasam . I've been heard before since aku pun keturunan kemamakan , keindiaan kan . Tapi aku tak fanatik sangat makanan-makanan depa nih . Actually menu nih hampa boleh jumpa kat kedai-kedai mamak la macam Nasi Kandar Kassim Mustapha and bla bla bla . Agak peymes jugak menu di kalangan mamu-mamu , mami-mami , chombi-chomni , caca-caca dan banyak lagi lah # penat aku aihh .So , entah macam mana ma nak try masak and berkat murah hati Mamu Kassim sebab share resepi Alhamdulillah menjadi seyh plus makan dengan papadom perghhhh. Marvellishiouss sangat . Memang langkah kanan la encik bf ni kan . We enjoy our luncheonn together . Then lepas perut pon dah kenyang and selesai sembahyang Zohor , its time to datinggg ...

Check out Sungai Petani at 2.30 pm , arrived at Sunway Carnival Mall around 3.30 pm

OhMyAllah , nasib baik Awal dah book tiket thru online kalau tak pakai kena beratur sampai terlondeh seluaq hampa tau ? manusia punya la ramai . Rabak mata aku tengok cara sesetengah budak tak cukup umur ni dress up # abes ? hang tu dah cukup umur sangat ke ? Huu aku cakap ni base on apa yang aku tengok dengan mata kasar aku . Lantak lah !

2 jam kemudian ( 4.00 - 6.00 ptg )

Movie nih memang ohhhseemmmm . Gua salute springggg kat tuan dairektor a.k.a Shamsul Yusoff . Ada plak si hidung gabai Zizan yang dah memang sewel tu kan ? plus , Harun Salim Bachik and yang paling memberi impak besar lakonan Sofi Jikan yang bawak watak Keting . Yishhhh , geram gila tengok . Lawak pon ada jugak dengan badan kerempeng dia tu . How's Shamsul Yusoff a.k.a Mus ? Wuhuuu goyah iman mak nokss tengok badan dia yang maskulin sangat tuh . hewhewhew . Overall , memang mantop +++


Me soooo touched :(

** My dear Awal , terima kasih banyak-banyak sebab sanggup ulang-alik 2,3 kali dari Seberang Prai ke Sungai Petani . Thanx coz make me happy :) Hana minta maaf sangat-sangat kalau Hana ada buat salah kat Awal . Hana tak mau and tak berani janji tapi InsyAllah Hana akan cuba yang terbaaik untuk happy kan Awal yea . Tunggu nanti kalau Hana dah ada lesen kereta , turn Hana plak turun jengah family Awal erk ? tolong amiiin untuk tu .amiiinnn . Luff u to the maxx booommm ♥