Wednesday, November 9, 2011

Pertandingan Kokurikulum Akademik Pra Universiti

Assalamualaikum ..

Huhh *menarik nafas lega* . For what ? sebab lega lorh . Dapat ? mesti tak dpat lagi kan heheh saje je lah aku nak buat otak hampa kusut skit masa baca entry aku nih . huhu soey ek . Ok Ok straight to the point terus k ?

Hmm , lepas practice berhari-hari kadang sanggup stay back kat skola smp ke petang , korban waktu pmp  # cewaah padahal memang penyegan nak masuk kelas . ihhiik :P      akhirnya aku dan team sketsa yang lain merangkul naib johan dalam pertandingan drama sebabak and and and , aku memenangi pelakon perempuan terbaik hewhewhew n_n . First try ni …. Alhamdulillah (--,)

 # Prof Madya A.Razak Mohaiden saya sedia berkhidmat untuk anda hehe ..hikhik

What the big surprise ! aku betul-betul tak sangka boleh dapat tempat kedua sebab sekolah lain semua super duper best habaq pi kat hangpa compare sketsa team aku . Sumpah tak tipu . Lepas je bersketsa tu , memang sebulat hati aku tak mengharap langsung untuk memang walaupun tempat ke-tiga .

Ok , meh sini aku bagitau apa yang kami lakon kan eh . Drama kami bertajuk Puteh VS Si Bongkok .
Kira drama ni gabungan dua drama melayu la . Bawang Putih Bawang Merah dan Si Bongkok kot . Aku pegang watak Si Puteh huhu .

# tak larat la nak bagitau jalan cerita , berkajang entry ni nanti . bagi hence macam kat atas ni ok kot no . maaf . 

Dipendekkan cerita , aku mengucapkan jutaan , billionan , trillionan haa kira tak terhingga la nih kepada cikgu yang conduct sketsa ni iaitu cikgu aida *single lagi babe . Terima kasih cikgu ……. Dan tak lupa juga untuk kawan2 lain . Eventho , bukan johan tapi we did it . Yeaah !