Friday, December 16, 2011

Friday morning :)

Assalamualaikum .

Btw , hari ni pagi-pagi dah ada orang bagi aku semangat . Semangat untuk aku buat kerja-kerja rumah macam mop lantai , sidai baju , dan bla bla bla . Nak tau sapa kah gerangan nya ? jeng jeng jeng orang tu macam biasa lah encik bf ku . Dia tolong kejut kan . Pukul 6.30 pagi dia call . Thank you bie . Actually , aku yang suruh dia buat macam tu . Bukan apa , aku tak yakin sangat yang aku ni boleh bangun dengan bunyi alarm je . Haishh teruk kan ? bunyi alarm pon susah nak bangun -__-

|Kenapa yang semangat sangat nak buat kerja-kerja ni Hana oii siap suruh orang kejut awal-awal pagi bagai ?

Hmm , ni nak habaq bagi . Motif aku bangun awal hari ni adalah first, ma shift pagi so aku la kena buat kerja . Then ,  aku nak clear semua kerja sebelum pergi bercuti-cuti-cuti esok . Maybe sampai Selasa InsyAllah . Sabtu dan Ahad kat Teluk Batik . Ahad sampai Selasa dekat Port Dickson .

# kalau tak ada apa-apa aral , aku nak jumpa Balqis . My Gelpren everr .. InsyAllah :)

Haizz . dah nak habis cuti sekolah baru dapat pergi holiday . Serius , aku cemuih dah dok rumah . Asyik buat benda yang sama tiap-tiap hari . So , bila dah dapat bercuti nanti rasa kureng la sikit tension nyee . InsyAllah nanti aku post gambar-gambar during holiday nanti ek .