Saturday, December 17, 2011

super holiday (part 1 )

Asslamualaikum .

Sambil dok taip ni sambil perut berkeroncong pasai lapaq sangat . And sambil aku boring . Yess , boring sebab tak tau apa nak buat selain dok landing atas sofa tempat aku dan family menginap ni di Lumut Marina Cove Resort . Ohh yea , btw nak bagi tahu yang kami dah selamat sampai di Teluk Batik . Alhamdulilah :) Setelah beberapa jam lama nya sampai sakit pinggang2 ni tau .

Actually hari ni dan esok kira family day la untuk kelab kereta yang abah join klik sini . Happy sangat sebab dapat meet balek dengan semua family . Ada yang datang dari selatan which is dari Kolumpor , Rawang , Johor pon ada kalau tak silap . Utara pon ada . Kereta yang berdaftar ada la dalam 60+ biji kereta . Ce bayang ce bayang -__- panjang kot masa konvoi nak mai resort ni . Bagi aku dah tak jakun sangat , sebab sebelum ni pon pernah konvoi ape ? ce tgk post aku yang lame ni klik sini . Bukan tu je , banyak lagi cuma aku ja malas nak post . Sorry :)

ok lah , perut rasa lapaq sangat ni . Apa-apa nanti aku update lagi k ? byee